sâmbătă, 10 decembrie 2011

MULŢUMIM!

     Organizatia de tineret Publisind este recunoscatoare tuturor persoanelor care au reusit sa ajute cu cate ceva , indiferent de suma oferita , indiferent de jucarioara adusa , fiindca fiecare gest, oricat de mic conteaza.
     Astfel , campania initiata anul trecut , NOI SUNTEM MOS CRACIUN ,a fost un adevarat succes ! Pe data de 21.12.2010, am mers la o casă de copii cu dizabilităţi - CASA BUBURUZA – cu 12 băieţei orfani si bolnavi:cu grave deficienţe fizice şi psihice. Ne-au înconjurat, s-au prezentat, ne-au luat de mână, ne-au mulţumit.
      Datorită faptului că lumea a fost receptivă la acţiunea noastră, am reuşit să continuăm sa fim Moş Craciun nu doar pentru acesti copii, ci si pentru niste mamici. Astfel, am ajuns la Complexul de Servicii pentru Mama si Copil ,,Sf.Andrei”. Acesta este un serviciu pentru protectia copilului, respectiv a cuplului mama-copil, serviciu de tip rezidential, organizat pe model familial.
Insa cea mai importanta actiune reusita de Organizatie de tineret a fost aceea de a ajuta un coleg din SNLP. Din pacate acestui coleg i s-a nascut un copil care sufera de diferite boli. Dupa cum stiti orice boala trebuie tratata si tratamentele sunt foarte scumpe. Cu ajutorul unor anumite persoane am reusit sa-l ajutam cu o suma de bani, mica pentru unii dar nesperata pentru el...


CRĂCIUNUL ACESTA SE POATE?

Avem încredere că se poate!
La fel ca anul trecut ne-am propus să fim Moş Crăciun!

În perioada 06.12-19.12.2011 am stabilit că o să reuşim să ne mobilizăm să umplem tolba!

Şi de aceasă dată ne-ar face plăcere să fie cât mai mulţi beneficiari de fericire!

Persoană de contact: Popa Florin – 0765356269, Toma Lucian – 0762686679.



Popa Florin
Organizaţia de tineret SNLP/Publisind

www.facebook.com/otpublisind

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu